cand

atunci cand florile imi vor cadea
si frunzele asemenea
cand imi va mai ramane decat tulpina;
atunci sa vi sa-mi zici ca iarna are curcubeu
si vara ninge
cand plange diamantul inaltului ghetar
si sticletele vietii raspnadeste negrul de stejar
atunci sa vi sa ma trezesti, sa-mi zici ca totul fu-n zadar
ca nu te risipesti
cand zambetul izvorului ascuns iti va ajunge la urechi
sa sti ca eu sunt cel care te-a dus
pe culmi si vai de umbra nepatrunse si-ntelese.
iar tu cand singura vei sta albastrul sa-l cuprinzi
………………..

Lasă un răspuns

