Reinviere

M-ai ars, m-ai facut scrum
Dar eu cu fortele-adunate,
Am renascut.
Scrumul m-a ajutat,
Era regenerant.
Doar si tu ai fost la fel.
Era parte din tine.
Iti multumesc, cu toate ca n-ai vrut.
M-ai recreeat, dar nu iti apartin.
Acum te razbuni, te supara greseala.
Eu sunt insignifiant, nu am cum sa te ajut.

2 Răspunsuri to “Reinviere”

  1. Daquinus Says:

    Interesant, imprastiat si adunat la un loc, foc si cenusa, moarte si din nou viata. Frumos. Cu respect, Cosmin.

  2. Burebista Says:

    MUltumesc Cosmine, m-am hotarat sa imi pun toate poeziile la un loc si am constatat cu mare surprindere ca am destule :PCu prietenie Seba

Lasă un răspuns

