Tu dulce mama, oh! tu femeie


Femeile, au o mare calitate….pot fi mame

Cand vantu-mi cresteaza fata si oamenii ma dor,
Cand viata-mi e potrivnica si nu mai pot sa zbor,
Cand nicico speranta nu a ramas si toti au plecat,
Tu, o dulce mama, esti singura careia i-a mai pasat.

Tu care nu sti ce-i linistea si prea mult sau prea putin,
Tu al carei durere si suspin pentru mine devin un chin,
Tu care pentru altii nu ai nimic dar pentru mine totul,
Tie iti daruiesc o petala, pe-o raza, ce sa-ti aline oful.

NU stiu daca altii au mai patit asta dar mie mi-au fost necesari 23 aproape 24 de ani de viata (primii ani de viata nu se pun) ca sa invat si sa-mi dau seama ce inseamna MAMA. Sa constientizez ca ea nu e numai „barza” ca ea e ceea ce ziceam eu acu’ catva timp a fi omul perfect, omul dezirabil (cel ce da totul si nu cere nimic, ce vede si nu spune, ce aude si nu zice, ce vorbeste dar nu divulga).

Sunt o fire rebela si individualista, un om care credea pana nu demult ca poate trece peste oricine si orice si ca nimeni si nimic nu conteaza in calea sa. Dupa atata amar de vreme in care am purtat razboaie impotriva fiintei ce m-a zamislit, ce si-a sacrificat tineretea si frumusetea pentru mine, in sfarsit am inteles ca nu EA e „inamicul”. Pana acum fiind eu: egoist, incapatanat, rebel si egocentrist (ca defecte); eram intrigat ca exista cineva caruia ii datorez totul, eu al’ mai tare din parcare obisnuit sa fie tot timpul singur impotriva tuturor.

Ehe…timpul, in fata caruia toti suntem niste copii, din cand in cand ne mai ia si ne aplica o „bataie la fundulet ca sa urce mintea la cap” (asa cum spunea bunicul), cu toate ca uneori il apuca excesul de zel si ne mai altoieste si „dimineata”, asa preventiv…

P.s: nu uita cheia reusitei: dorinta, credinta si rabdare si mai adaug: simt, scriu si ma exprim

2 Răspunsuri to “Tu dulce mama, oh! tu femeie”

  1. Daquinus Says:

    Frumoasă şi plină de sentiment această postare. Felicitări.Cu respect, Cosmin.

  2. Burebista Says:

    Da, intr-adevar cand am scris eram plin de sentiment, eram cu lacrimi in ochi…nu stiu ce m-a apucat caci nu prea imi sta in fire. Multumesc pentru felicitariRespecte

Lasă un răspuns

