Completare




Mi-a salvat viata, e cel mai bun prieten al meu.

Trebuie sa vin cu anume adaugiri la o postare anterioara. Vorbeam de a interveni sau nu in destinul cuiva, salvandui viata, daca suntem pusi in situatia respectiva.

Da o facem, ii salvam dar doar pe cei ce ne sunt dragi, cei ce sunt importanti pt noi, chiar daca pentru asta ar trebi sa platim pretul suprem: propia noastra viata. Caci ce poate fi mai frumos, mai maret, decat sa salvezi o viata? Sa faci jertfa suprema…nu stiu de ce dar tot imi vine in minte similitudinea dintre ideea ce am incercat sa o expun si sacrificiul/jertfa cuiva, pentru noi toti. Cineva a „murit” ca noi sa putem traii. Ceva moare, ca noi sa ne putem naste…

eseu sentimental

am incercat sa te fac fericita,
dar nici D-zeu nu ar putea sa o faca.
am fost sincer, ai zis ca te mint,
am vrut sa-ti dau totul, am vrut sa te simt.

nu m-ai lasat sa-ti arat ca te iubesc,
nu m-ai lasat sa ma indragostesc.
m-ai reprosat ca-s rau, ca-s dracesc
si eu vroiam, decat, sa pot sa-ti zambesc.

P.s: nu uita cheia reusitei: dorinta, credinta si rabdare

Lasă un răspuns

