Eternul amorez




„Je t’aime come un fou,
Je t’aime come un soldat,
Je t’aime come un star de cinema.

Je t’aime come un loup,
Je t’aime, come un roi,
Je t’aime come un home que je suis pas.

Tu sais? je t’aime come ca.” Lara Fabian

Ce versuri frumoase.

Sincer
„Mi-e dor de soare rosu la apus,
De ceea ce puteam sa fiu si nu-s.
De capul tau culcandu-mi-se-n poala…”

asa cum zicea o buna prietena.

Nu stiu de ce, dar am impresia ca lucrurile astea s-au intamplat candva demult si acolo au ramas. Nu stiu de ce, dar cred ca pe masura ce trece timpul, peste noi, suntem tot mai incapabili sa ne indragostim pana-ntracolo incat sa putem iubii.

Oare puterea de a iubi, un om, tine de naivitatea fiecaruia? De ce cand suntem tineri (ne-experimentati), iubim mai usor si mai sincer? si de ce pe masura ce inaintam in viata, materialul capata o importanta tot mai mare…..

Nu stiu cum e la altii (despre sinele lor) dar mie chiar imi e dor de acel Seba de odinioara, Seba ce putea sa rada cu gura pana la urechi, sa iubeasca fara sa-i pese daca e inteles, sa daruiasca fara sa astepte nimic in schimb, sa se bucure cand vedea zambetul, in ochii, celor din jur…in fine nu inteleg unde s-a ascuns.

Versurile ce urmeaza se refera strict la partea pura a sufletului meu, am zis asta ca sa nu fie interpretate anapoda.

Schimbare

Te urasc asa cum esti,
Ma doare ca te-ai schimbat.
Ce incerci sa-mi demonstrezi?
Crezi ca sunt de accord ca m-ai uitat?

M-ai facut sa-mi fac iluzii,
M-ai dezamagit profund.
Traiesc in mari confuzii
Pe langa maretia ta sunt scund.

Sunt trist ca nu mai esti la fel,
Plang dupa adevaratu tau suflet.
M-am comportat ca un rebel,
Nu am auzit al tau planset

P.s: nu uita cheia reusitei: dorinta, credinta si rabdare

2 Răspunsuri to “Eternul amorez”

  1. Daquinus Says:

    Raspund doar la una din nedumeririle tale, atunci cand inca suntem tineri ne mai pastram inocenta pe care o pierdem in mod cert la prima furtuna pe marea sufletului nostru.Inocenta o data pierduta nu mai suntem decat imagini pale a ceea ce doream sa fim.

  2. Julia Says:

    eii,da..cand suntem mai necopti" traim cu inima toata cu "gura pana la urechi" de ras din Inima, apoi ratiunea preia cu propria stiinta tot ce Inima a trait mai demult. Noi si doar noi suntem raspunzatori de ce suntem ieri sau azi🙂

Lasă un răspuns

