Moarte si viata


Putem noi oare sa alegem cine traieste si cine moare? Suntem, noi, destul de puternici ca sa suportam o asemenea responsabilitate?

Mergeti pe strada si in fata voastra un copil mic se pregateste sa treaca strada, fara sa se asigure. O masina se apropie in viteza mare, iar pericolul e de neevitat, copilul va fi ucis de impact. Ce veti face? O sa salvati copilul, caci in situatia data se poate face, sau nu interveniti?

Acum aproape 100 de ani un copil se juca pe marginea drumului. Pe campul de langa drum lucra o femeie. Din spatele copilului se apropia o masina in viteza mare, iar soferul nu avea cum sa vada copilul. Femeia se ridica si salveaza copilul de la moarte. Ea era evreica, iar el era Hitler. Restul e istorie si detaliu…..

Eu unul nu mi-as asuma aroganta de a hotara cine moare si cine traieste! Se poate numi lasitate, se poate numi egoism insa cine poate intelege lumina sau intunericul?

Am dreptul sa aleg ce-mi place,
Mi s-a oferit acest capriciu,
Sunt lasat, cu buna stiinta,
Sa gresesc, sunt lasat sa fiu liber.

Am puterea de a decide pentru mine
Am puterea de a-i influenta pe altii.
Am puterea sa lovesc si sa ranesc,
Sunt liber sa fac tot ce e nepermis.

P.s: nu uita cheia reusitei: dorinta, credinta si rabdare

2 Răspunsuri to “Moarte si viata”

  1. Daquinus Says:

    Acum ceva timp, destul de mult e adevarat, am discutat împreună acest subiect. Mă bucur că ai reuşit să înţelegi principiul pe care îl susţineam atunci.

  2. Burebista Says:

    Da, asa e. Toate, insa au un timp al lor cum, tot tu, bine ziceai. Recunosc caci discutiile cu tine mi-au ridicat anumite intrebari, la care incet incet gasesc raspunsuri

Lasă un răspuns

