Despre rabdare si verbul "a astepta"



„good things will come for those who wait, but wait too much will be too late”

Citatul de mai sus e, vers, dintrun cantec ce l-am auzit de curand si a avut un impact destul de mare asupra mea.

Ma gandesc ca fiecaruia i s-a intamplat, macar odata, sa trebuiasca sa aiba rabdare, sa astepte, ca ceva ce-si dorea sa se intample, iar cand a venit momentul (sau cand trebuia sa vina) a fost prea tarziu caci altcineva a luat laurii victoriei. Oare cum sa ne dam seama cand trebuie sa asteptam si cand nu? Cine stabileste cand, cum, de ce, cat, unde si cine ar trebui sa aiba rabdare?

Eu, unul, tot timpul am avut o problema cu asteptatul si rabdarea. Niciodata nu am stiut cand sa marsez pe ceva sau cand sa stau laxat.

Cred ca, in mare masura, rabdarea are legatura cu sincronizarea a doua sau mai multe persoane sau situatii/circumstante. La fel de adevarat e ca, a avea rabdare e o adevarata arta ce tine de, taria de caracter, experienta si informatiile detinute.

Compact e totu-n jurul tau,
Vrei sa ma convertesti acum?
Sa devin si sa fiu al tau,
Imi vorbesti s-apoi dispari in fum?

E greu cu mine sa vorbesti,
Nu cred nimic din tot ce spui,
Nu cred nimic din tot ce esti.
E greu cu acest fruct amarui.

Eu te ascult si am rabdare,
Dar simt ca mult nu mai rezist.
Va mai ramane doar: pe care?
Si totusi nu voi mai fi trist.

P.s: nu uita cheia reusitei: dorinta, credinta si rabdare

Un răspuns to “Despre rabdare si verbul "a astepta"”

  1. Julia Says:

    mda, niciodata nu m-am gandit ca pt. acea prea mare asteptare poarta vina tocmai nesincronizarea. e si asta o parere, insa stii ce emai rau, e foarte posibil sa ai dreptate:)cred ca asteptarile prea indelungate duc la praf si fum, transforma asteptarea in realitate cruda, din pacate, insa asta e firescul din viata ta, sau a altora.

Lasă un răspuns

